מסיבת זומבה

שיעורי הזומבה המתנהלים בקצב ובאנרגיה הדרום אמריקאית, הם כבר מזמן לא רק אימוני כושר, אלא מסיבה של ממש. שיעורי הזומבה משלבים סגנונות לטיניים שונים – סלסה, סמבה, מרנגה, פלמנקו, צ'ה צ'ה ועוד. האימון הסוחף מתאים לכל מי שאוהב להזיע, רוצה להתאמן ונהנה לרקוד.

סגנון הזומבה פותח על ידי על ידי הכוריאוגרף אלברטו פרס בשנות ה-90 בקולומביה, ומאז הפכה לפופולארית מאוד בכל רחבי העולם. משמעות המילה זומבה בסלנג קולומביאני היא "לזוז מהר ובכיף". הזומבה היא ריקוד המשלב אנרגיה גבוהה ומוסיקה לטינית קצבית עם מהלכים ושילובים ייחודיים, המאפשרים למשתתפיו לרקוד ולהשתחרר מדאגות, מה שהופך את הזומבה למסיבה ספורטיבית, קצבית וכייפית. שיעור הזומבה הוא דינאמי וקל לביצוע.

אימוני זומבה רמת גן, ובכל שאר רחבי הארץ, מבוססים על העיקרון כי אימון גופני חייב להיות מהנה וקל, ועליו לאפשר למתאמנים להיצמד לתוכנית הכושר שלהם ולהשיג תועלות בריאותיות ארוכות טווח. בשעה אחת של אימון זומבה אינטנסיבית, יש שריפת קלוריות גבוהה, הרצת הדופק על פי תוכנית מובנית, עיצוב השרירים ותנועות גוף אנרגטיות.

אימון בן שעה מתחיל בחימום ומסתיים בהרפיה, עם מנוחה קצרה באמצע. במהלך השיעור לא מפסיקים לזוז ולרקוד ומתרגלים סגנונות כמו סלסה, צ'ה צ'ה, רומבה, מרנגה, טנגו, פלמנקו, היפ הופ ואפילו ריקודי בטן. ההשתתפות בשיעורים אינה מצריכה ידע מוקדם בריקוד או בסגנון מסוים. הצעדים קלים, והשיעורים בנויים כך שיתאימו לקהל בכל הגילאים.

רשומה רגילה

כתיבת תגובה