פילאטיס מכשירים בבית

באימוני פילאטיס מכשירים משתמשים במגוון עצום של עזרים לצורך הגברת ההתנגדות, פיתוח השרירים ועבודה ממוקדת על השרירים ועל המפרקים בגוף. בין העזרים ניתן למצוא החל מרצועות קלות משקל, שאפשר לעבוד איתן בסלון הבית ולבצע תרגילי פילאטיס באופן עצמאי, ועד למכשירים מורכבים וכבדים כמו מיטות רפורמר, טרפז וטאוור, כסאות פילאטיס, אורביט ומכשירים קשתיים, המכילים רצועות שונות, מתאמי כובד, אפשרויות למתיחה ואפשרויות לחיזוק שרירים. עבודה על מכשירי פילאטיס מורכבים רצוי לבצע מול מאמן מנוסה בסטודיו לפילאטיס מוכר כמו פילאטיס מכשירים רמת גן, או בכל שאר רחבי הארץ.

כוח ההתנגדות באימוני פילאטיס מכשירים מאפשר לשפר גמישות בהדרגתיות גם בגילאים מבוגרים יותר. אימוני הפילאטיס מכשירים מאפשרים עבודה אינטנסיבית למטרת חיזוק שרירים ועבודה על יציבה באופן מבוקר, כאשר המכשירים תומכים בעבודה הפיזית. בנוסף, לפילאטיס מכשירים יש השפעה נהדרת על הנפש ומומלץ להתאמן בכל תהליך הדורש ריכוז בחיים.

כיום ניתן להשיג מגוון מכשירי פילאטיס לאימון ביתי. בשלבים הראשונים מומלץ להתאמן מול מדריך, ורק אחרי רכישת מיומנות וניסיון ראשוני אפשר לעבור לאימון ביתי לבד. שימוש ברוב מכשירי הפילאטיס אינו יכול לגרום לנזק, אך ללא הדרכה מתאימה יהיה לאימון תועלת פחותה. כדי לקבל את מלוא התועלת מאימון הפילאטיס, יש להבין תחילה את בסיס הפילאטיס, ולכן כדאי לעבור אמונים המועברים על ידי מדריך מוסמך. המדריך יכול לתת מענה למתאמן, להבין את צרכיו הפיזיים הייחודיים ולהתאים לו אימון ייחודי בשבילו.

 למכשירי הפילאטיס הביתיים יש תועלת רבה בשימור תוצאות האימון, אך מומלץ לפנות מדי פעם למאמן מוסמך כדי להתאים את אופן האימון וכדי להעלות את רמת הקושי.

רשומה רגילה

כתיבת תגובה